Brev:
Aktiviteter til baby med krudt i røven
10. juni 2020
Alder:
4 mdr.
Aktiviteter til baby med krudt i røven
Kære Helen
Jeg er mor til en 16 uger gammel dreng som har krudt i røven :-) der skal ske noget hele tiden og ligger han på et aktivitetstæppe så kører heeeele kroppen.
Har du nogle gode aktiviteter du kan anbefale mig til en 4 måneders baby, som skal brænde en masse krudt af? :-)
Venlig hilsen
Julie