Brev:
Ændret adfærd knap 6 mdr.
19. maj 2020
Alder:
5 mdr.
Ændret adfærd knap 6 mdr.
Kære Helen.
Først og fremmest, tak fordi du tager dig tid. Det er vidunderligt at høre din og Thomas’ podcast!
Vil høre dig om noget. Jeg har en datter (Lærke), som er fra d. 26.11, dvs. hun snart er et halvt år. I en lille uges tid nu synes jeg hun har ændret adfærd. Vi var til kiropraktor i fredags, fordi hun var låst mellem skulderbladene. Det er efter behandlingen jeg føler hun er ændret. Måske hun stadig har ondt, jeg er virkelig i vildrede.
Hun vil ikke ligge i sin barnevogn særlig meget før hun bliver dybt ulykkelig, heller ikke på puslebordet vil hun ligge særlig længe før hun bliver ked af det, og når vi putter hende om aftenen vil hun slet ikke ligge i sin seng, på ryggen. Det er kun mit bryst der virker for at hun falder i søvn, og når jeg så vil lægge hende over i seng, (hun har en bedside), så vågner hun og begynder forfra med at græde. Så har far taget over og vugget hende til hun faldt i søvn og lagt hende i seng. Det har virket.
Hun er så nu begyndt at vågne hver time og bliver enormt ked af det og græder. Jeg har prøvet først at give hende sutten, som hun før har været rigtig glad for, men den vil hun slet ikke tage imod, hverken dag eller nat. Hun falder kun til ro ved mit bryst om natten og det er ikke engang fordi hun virker synderlig sulten, det føles som om hun bruger brystet som sut.
Jeg føler der er et eller andet der trykker hende måske, eller noget andet. Ihvertfald føler jeg indeni mig selv at noget er som det ikke skal være.
Har du en ide om hvad det evt. kunne være?
Kærlig hilsen
Nanna