Brev:
Lang pige:)
6. maj 2020
Alder:
15 mdr.
Lang pige:)
Kære Helen,
Bare af ren nysgerrighed:)
Vores dejlige datter var allerede ret lang for pige at være, da hun blev født, 54 cm. Nu som lige præcis 15 mnd gammel, blev hun målt til at være 85 cm.
Kommer hun også til at blive meget høj som voksen, eller er længden i denne alder ikke relateret til den højde man får som voksen?
Hilsen