Brev:
Vil ikke sidde stille - 5 mdr.
4. maj 2020
Alder:
5 mdr.
Vil ikke sidde stille - 5 mdr.
Hej Helen.
Har 2 korte spørgsmål angående min datter på 5 måneder.
Det første lyder på, at jeg slet ikke kan sidde stille med hende på skødet, ligeså snart jeg sætter mig ned, prøver hun at kaste hovedet bagover, strækker og vrider i kroppen og brokker sig. Hun vil kun stå og hoppe på mine lår, så er hun ganske tilfreds, men sidde stille hos mig vil hun altså ikke?
Andet spørgsmål er hvornår børn begynder at række armene frem for at blive taget op? Det gør hun nemlig ikke endnu. Hun begynder bare at løfte hovedet fra underlaget, og prøve at sætte sig op, når jeg rækker armene ud for at tage hende op, men hun rækker ikke ud efter mig. Burde hun gøre det nu?
Bedste hilsner fra mig