Brev:
Vægtøgning og vægt
26. april 2020
Alder:
4 mdr.
Vægtøgning og vægt
Hej igen
Jeg vil lige spørge om 2 ting.
1) Tager ammebørn på i ryk?
2) Hvor meget skal en baby på 4 måneder tage på om dagen ? 15-20 gram? Jeg synes der står så mange forskellige tal på nettet.
På forhånd tak :)