Brev:
Utilfreds hele tiden
29. februar 2020
Alder:
9 mdr.
Utilfreds hele tiden
Hej Helen.
Min søn på 9 måneder er meget utilfreds hele tiden, han pylrer og skriger dagen lang, jeg kan ikke gå bare 2 sekunder væk uden han begynder at græde, og det hjælper ikke at tag ham op, kun hvis jeg går rundt med ham og det kan jeg jo ikke hele dagen jeg har også en søn på 3 år, som også gerne vil have min opmærksomhed.
Når jeg skal tisse er jeg nødt til at tag ham med og lade ham sidde på mit skød i mens. Han kan heller ikke sidde stille oppe ved mig så vender han sig rundt og frem og tilbage.
Han skal starte i vuggestue her d. 1.3 og det kan jeg godt blive ret bekymret for hvordan han vil klare for der kan de jo ikke gå rundt med ham hele tiden.
Jeg håber virkelig du har et eller andet godt råd til hvad man kan gøre.
Hilsen den trætte mor :D
PS. Det har varet i ca 2 måneder nu