Brev:
Stille i vuggestue
4. februar 2020
Alder:
20 mdr.
Stille i vuggestue
Hej,
Vores datter på 20 måneder går i vuggestue og vi har fået melding på at hun er meget stille.
Når hun er hjemme syntes vi hun snakker løs og selvom det ikke er klare ord, så kan hun mange ord og vi kan også sige hvad som helst til hende om det f.eks. er "kan du hente strømper" eller "gå i skraldespanden med det her" så gør hun det og generelt meget kvik pige.
I vuggestuen melder de som sagt at der kommer få ord, hvilket vi ikke kan forstå og selvfølgelig bekymrer os. Typisk hvis vi har hende med nogle steder er hun typisk stille til at starte med, men tøer så hurtig op og søger kontakt med både voksne og børn. Hun er glad for at gå i vuggestuen og der er aldrig gråd når vi hverken afleverer eller henter hende, nærmere tværtimod vil hun ofte gerne blive og lege lidt etc.
Men vi tænker om det når hun er uden mor og far og alene i vuggestuen om det sådan ud fra hendes natur holder sig tilbage ikke mindst da vi begge forældre også som børn var stille.
Det er jo aldrig 2 børn de er ens, men ved ikke hvad du har af input til det.
Hilsen