Brev:
Søger væk når ked af det
17. december 2019
Alder:
11 mdr.
Søger væk når ked af det
Hej Helen
Jeg tror egenligt dette spørgsmål kan stilles ret kort. Vores datter på 11 måneder (næsten 12) der aldrig har været til at putte og nusse som sådan (ud over en masse dejlige ammestunder), blive mere og mere til kram og nus. MEN når hun bliver ked af det søger hun væk fra os. Som om hun ikke kan rumme at være tæt på os. Hun kaster sig bagover når vi prøver at holde hende tæt og sætter vi os på gulvet med hende for at give hende lidt plads går hun væk fra os.
Det er rigtig svært at vurdere hvordan vi skal være der for hende bedst, for havde hun været ældre havde jeg nok bare respekteret hvad hun gav udtryk for og gjort det klart at jeg er der. Men synes hun er lidt for lille til ikke skulle være tæt på os når hun er ked af det.
Er det noget du kan give os et råd til hvad vi skal gøre for at hjælpe hende?
Afslutningsvist vil jeg nævne at hun pt. er ved at få flere kindtænder og har problemer med at hun vågner 30min efter putning og ikke kan falde i søvn igen før mange timer efter. Så jeg er sikker på der sker meget i hende for tiden.
På forhånd Tak!