Brev:
Hvor meget må baby høre (TV)
15. juli 2019
Alder:
7 mdr.
Hvor meget må baby høre (TV)
Kære Helen
Vi bor pt. i en 1 værelses lejlighed, da vi venter på vores nye hjem bliver bygget færdig. Det betyder at vi har soveværelse og stue i samme rum. Vores lille søn på 7 mdr. ligger derfor og sover i samme rum, som vi sidder og ser tv i om aftnen.
Nu er mit spørgsmål så, påvirker det ham hvad vi ser når han sover?
Vi har indtil videre holdt os fra at se noget som kunne have uhyggelige lyde, i tilfæde af om han opfatter det mens han sover, og det så giver anledning til mareridt.
Så skal vi fortsætte med at kun se “stille” programmer, eller kan vi sagtes se fx Game of Thrones med kamp scener el.lign. ?
Måske et lidt fjollet spørgsmål, men jeg vil helst ikke være udsætte ham for noget han ikke kan klare.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen
En mor som gerne snart vil se noget voksen TV.