Brev:
Vende sig rundt
30. marts 2019
Alder:
6 mdr.
Vende sig rundt
Kære Helen,
Tak for de gode råd du har givet os indtil videre.
Vores datter Uma er nu lidt over 6 måneder og hun virker til at være rigtig godt udviklet. På nær at hun stadigvæk ikke kan rulle rundt når hun ligger på maven og ryggen. I alle lærebøger vi har læst 'burde' hun kunne det på dette tidspunkt. Er der noget vi kan gære for at opmuntre det? Vi prøver så vidt muligt at lægge hende på maven.
Mange tak
Umas far