Brev:
Går væk når han er ked af det
11. marts 2019
Alder:
2 år, 3 mdr.
Går væk når han er ked af det
Hej Helen,
Min ældste søn er begyndt at trække sig en smule når han bliver ked af det, han vil ikke altid have hjælp og trøstes. Er det noget jeg skal tolke på?
Et eksempel kan være han går hen I et hjørne og græder, han vender med ansigtet ud ad, men går væk fra mig.
Jeg forsøger så vidt muligt at blive hos ham og vente på han bliver ok og kan være med igen. Men jeg har ikke tidligere oplevet han trækker sig.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det enten er aldersmæssigt tilsvarene det man kan forvente – eller er det noget jeg bør nævne i vuggestuen? Hvor han ellers er glad og tilpas.
Med venlig hilsen
Kris