Brev:
Hvorfor skubber han sutten væk?
2. januar 2019
Alder:
9 mdr.
Hvorfor skubber han sutten væk?
Hej Helen!
Tak for en god brevkasse.
Jeg er nysgerrig på min søns adfærd og på om det er generelt at babyer gør det eller om det blot er vores søn, der gør således:
Jeg ved at han finder trøst, når han får sutten om natten og at han falder til ro og stopper med at græde, når han først "griber fat" om sutten. Men konsekvent skubber han mine hænder væk med stor kraft, når jeg eller min kæreste forsøger at putte sutten i munden på ham. Så det er næsten umuligt for os at få sutten ind. Hvorfor gør han således, når han nu i sidste ende elsker sin sut?
Det samme med benene, hvor han med stor kraft stikker benene lige op i vejret når vi forsøger at lukke voksiposen eller putte dynen på ham trods at han er rigtig træt og gerne vil sove. Hvorfor gør han således?
Hilsener fra
Kristine