Brev:
Mange hysteriske timer med baby
30. november 2018
Alder:
1 mdr.
Mange hysteriske timer med baby
Hej Helen
Jeg har en dejlig pige på 6,5 uge og de sidste næsten 3 uger har vi stort set hver aften flere timer med gråd og en meget hysterisk pige som ikke kan trøstes og som ender med at gå omkuld af træthed.. Det er alt fra 4-7 timer og starter som regel ved en 18-19 tiden.
I løbet af dagen er hun for det meste en rigtig glad pige som er vågen og falder nemt i søvn når hun bliver træt.. Vi har prøvet alt og intet virker. Vi Vugger, synger, nusser, giver mad osv og intet virker..
Jeg er snart ved at give op.. Det er rigtig hårdt at man ikke kan trøste sit eget barn og man føler ikke man slår til.. Hvad kan vi gøre?
Kærlig hilsen