Brev:
Klistrende børn
23. november 2018
Alder:
9 mdr.
Klistrende børn
Hej Helen
Ja så skriver jeg lidt igen om min tvillinger der er blevet 9 mdr nu. Vores rytme først
07.00 vågner vil ikke spise meget havregrød så bliver for hurtig vrøvlet så vi er gået over til bolle med smør og vand til
Mellem 9.00-9.30 fl ud og sove 1 time
Kl 11.30 rugbrød og fl efter. I dagplejen sover de 2-3 timer her hjem er jeg heldig hvis de sover 2 timer
14.30 grød
Kl 16.00 en snack
Hvis det i weekenderne så en eftermiddagslur ellers er den væk
Kl 17.00-17.30 vores aftensmad
Kl 19.00 puttes med en fl i sengen til nat
Nå så kommer spørgsmålene:
1: når jeg henter dem i dagplejen ligeså snart de høre mig så bliver de kede af det og vil bare over til mig hvilket er svært når der er to. Når vi så kommer hjem så kan jeg ikke andet end at sætte mig på gulvet og så hænger de på mig. De kravler op af mig for at komme op og stå de kravler hen over mine ben hele tiden. De kravler ikke særlig langt væk inden så græder de helt vildt og kravler tilbage. Hvis min mand er alene med dem så er de slet ikke sådan så leger de ligeså fint selv han skal lige en gang i mellem sætte sig der men han kan godt nå at lave mad og rydde op jeg kan ingenting.
Når vi er sammen hjem så er det igen mig de er fuldstændig klisteret op af og hvis min mand tager en kigger de hen på mig og bliver pylret. Hvad gør jeg synes det er alt for meget jeg kan slet ikke være alene med dem da jeg ikke kan lave mad eller være sammen med vores datter på 7 år?
2: de er mega gode til at ligge sig til lige efter aften fl og været gode til at sove hele natten kun afbrudt af en tabt sut. Nu er de begyndt mellem 1-3 timer efter aften fl at vågen helt utrøsteligt og vi kan slet ikke få ro på dem inde i sengen prøver at tilbyde vand men det eneste der hjælper er fl. Så tager det bare mega langtid for dem at falde til ro igen de er ikke kede af det, men taber sutten og ligger meget uroligt.
Håber virkelig på gode råd til lidt frihed