Brev:
Fysisk uro
8. november 2018
Alder:
6 mdr.
Fysisk uro
Hej Helen,
Min mindste dreng er tæt på at knække koden til at kravle. Han kan allerede komme op på alle fire, men kommer pt kun bagud på maven.
Jeg er sikker på det er derfor han har lidt fysisk uro, men jeg er nysgerrig på om der er noget jeg kan gøre for at hjælpe ham.
Han hopper meget op og ned med numsen når han ammes og det gør amningen lidt udfordrende da han selvsagt nogle gange mister vakuum, og pludselige er verdenen jo blevet stor og spændende - så bliver man også let forstyret når man alligevel ikke længere får mælk.
Det er ikke et problem - men jeg vil gerne hjælpe ham så meget som muligt.
Med venlig hilsen
Kris