Brev:
Motorisk og mental stimulering
15. oktober 2018
Alder:
3 mdr.
Motorisk og mental stimulering
Hej igen Helen
Tak for svar og gode råd på sidste spørgsmål!
Jeg bliver dog nødt til lige at stille et opfølgende spørgsmål. Nu har jeg set dig og andre skrive det flere steder, og jeg er lidt i tvivl med hvad der menes med at stimulere barnet motorisk og mentalt? Altså hvad menes der konkret? Øvelser, leg, sang, snak?
Jeg skal begynde til salmesang og senere i november til stimulastik med min datter.
Med venlig hilsen
Katrine