Brev:
Mave til ryg baby
29. september 2018
Alder:
5 mdr.
Mave til ryg baby
Hej Helen,
Min mindste er blevet rigtig god til at vende sig fra ryg til mave, men mestre ikke den modsatte vej endnu. Jeg ved det kommer af sig selv, men jeg tænkte om der var nogle øvelser du kan anbefale man laver for at han kommer til at mestre det.
Jeg har på fornemmelsen han bruger sin højre side mest, han bevæger højre ben/arm mest og drejer typisk den vej rundt også.
Er det noget man skal gøre noget ved - søge fysioterapi hjælp eller lign.?
Med venlig hilsen
Kris