Brev:
Mor pylret
27. september 2018
Alder:
11 mdr.
Mor pylret
Hej Helen
Min datter er snart 11 måneder og trives generelt rigtig godt. Hun har altid været mild og glad det meste af tiden men nu er hun simpelthen så pjevset og sur når hun er sammen med mig. Hun hygger sig i dagplejen og er glad for at komme der og altid glad og god til at lege både med de andre og selv. Til gengæld er hun ret svær om eftermiddagen når vi egentlig skulle hygge os sammen. Jeg kan stort set ikke sætte hende fra mig men hun er egentlig heller ikke helt tilfreds når jeg bærer hende. Hun græder meget og hiver mig i håret og er svær at få i gang med at lege.
Annas far er desværre ikke så meget inde over da han er syg og ikke har så meget overskud til hende. Men når hun er sammen med mormor og morfar er hun også nem og leger glad på gulvet.
Er det bare en periode eller gør jeg noget galt - jeg tager hende generelt altid op når hun beder om det og lader hende aldrig sidde eller ligge og græde med mindre jeg virkelig er i gang med noget jeg bliver nødt til at færdiggøre.
Med venlig hilsen
Annas mor