Brev:
Stol til baby
14. september 2018
Alder:
4 mdr.
Stol til baby
Hej Helen
Mange tak for dine svar🙂.
Fra hvornår er det babyer må sidde i barnestol og spise? Min søn er 4 måneder gammel, og jeg ved ikke om det er tidspunktet nu til at han kan sidde i sådan en stol.
Venlig hilsen
Zadeh