Brev:
Balance - falder ofte
12. juli 2018
Alder:
19 mdr.
Balance - falder ofte
Hej Helen,
Min dreng er nu ca. 19 måneder og han udvikler sig stadig rigtig godt og snakker som et vandfald.
Men... Jeg har svært ved at vurdere om hans balance er god nok. Jeg synes at han falder ofte og laver sådan nogle "fuldemands"-bevægelser. Er det normalt for denne alder?
Det er selvfølgelig værst når han er træt, hvilket jeg tænker er helt normalt.
I dag faldt han desværre ned fra sin høj stol og det er ikke første gang.
Det bekymre mig, men jeg kan ikke finde ud af om det er unødigt da jeg ikke rigtig har noget at sammenligne med.
Med venlig hilsen
Kris