Brev:
Rolige aktiviteter
22. juni 2018
Alder:
18 mdr.
Rolige aktiviteter
Hej Helen,
Har du nogle forslag til rolige aktiviteter man kan lave når man kommer hjem og er træt efter en lang dag i vuggestue?
Vi har tidligere brugt meget at bade og læse bøger.
Men som jeg lige har skrevet til dig er badet på ingen måde afslappende for tiden.
Han vil gerne se lidt Paw patrol, det får han nogle dage lov til - men jeg synes ikke det skal være en fast del af hans hverdag at sidde og se tv.
Vi bruger det når jeg skal have begge børn hvis min kæreste skal lave noget min søn ikke kan være med til og jeg samtidig skal amme.
Med venlig hilsen
Kris