Brev:
Badetid er pludselig ufedt
22. juni 2018
Alder:
18 mdr.
Badetid er pludselig ufedt
Hej Helen,
Min store dreng har altid været glad for at gå i bad, elsker at plaske og hygger sig normalt når vi gør det.
Vi har altid badet med ham i badekar, da han ikke bryder sig om bruseren. Han har heller aldrig været glad for at få vasket ansigtet og håret.
Er der noget vi kan gøre for at hjælpe ham med at finde glæden ved badetid igen?
Vi har ikke ændret noget ved selve badet.
Han er blevet storebror i mellemtiden og jeg ved ikke om det er en reaktion på dette, men vi sørger altid for at badet er alenetid med ham (i hvert fald indtil han bliver mere tryg i badet igen).
Pludselig vil han ikke sidde på bunden mere men kun på en af os.
Med venlig hilsen
Kris