Brev:
Store sociale problemer
5. juni 2018
Alder:
8 år
Store sociale problemer
Hej
Vores søn på 8 år har store sociale problemer. Hans måde at kontakte andre børn på er ofte ved at skubbe, drille eller sende dem ansigter til dem, så de bliver sure på ham. Han tager deres ting og ødelægger dem, driller og destruerer og stjæler.
Når vi spørger til det, lyder han og benægter, indtil han bliver “forhørt”. Han angrer det umiddelbart ikke og ved ikke hvorfor han gør det når vi snakker om det. Det er meget frustrerende og jeg er dybt ked af det for alle omkring har har nu stemplet ham som en dårlig kammerat og en der bare ødelægger og driller.
Vi ved ikke hvordan vi skal tackle det, da vi ikke normalt bryder os om straf eller tror det er straffen der hjælper på den rigtige måde.
Hjælp...