Brev:
Introduktion af baby til storebror
6. april 2018
Alder:
15 mdr.
Introduktion af baby til storebror
Hej Helen,
Nu nærmer terminen sig og jeg går og tænker lidt på hvordan vi bedst introducerer storebror til lillebror.
Storebror er ca. 16/17 måneder når den lille ny kommer, han vist normalt ikke tegn på jalousi, men har alligevel gjort det indenfor den sidste månedstid.
Vi har haft et par hold venner på besøg, 2 par hvor børnene er samme alder som min søn samt min nevø som er 7 måneder. ...
...
Pludselig ud af den blå luft bliver han lige pylret over jeg holder de andre børn. Jeg tænker det selvfølgelig også er en udviklingsmæssig ting og at derfor først kommer nu.
Jeg håber at kunne amme og vil derfor helst ikke skabe yderligere grund til jalousi mellem store- og lillebror.
Har du nogle gode råd til hvordan vi kan gøre det første par dage for at komme godt i gang?
Med venlig hilsen
Kris