Brev:
Bider i fødder og skulder
5. februar 2018
Alder:
20 mdr.
Bider i fødder og skulder
Hej Helen
Vores søn prøver at bide mine og fars fødder mange gange i løbet af dagen. Det er ikke fordi han er sur eller vred, det virker lidt som om at han syntes det er sjovt. Han har siden han var meget lille haft stor interesse for fødder. Han syntes det er så sjovt at lege med fødder.
Det kan f.eks. være når vi sidder på gulvet og leger så kan han lige pludselig kaste sig efter fødderne, eller når vi sidder i sofaen. Han bider ikke andre børn eller andre voksne det er hovedsaligt kun mig, far og mine forældre og mine to søskende som er nogle han ser ofte og har et godt forhold til.
Han bider også når han er vred og ked af det. Det kan f.eks. være når vi tager ham op og vil bære ham så kan han finde på at bide i vores skuldre.
Har du nogle råd til hvordan vi skal arbejde med at han ikke må bide?
Hilsen
os