Brev:
Bleskift
31. december 2017
Alder:
19 mdr.
Bleskift
Hej Helen
Vores søn løber væk og gemmer sig hvergang vi siger at vi vil skifte ham og give ham en ny ble på. Han har aldrig helt brudt sig om at få skiftet ble, men det er blevet værre indenfor det sidste stykke tid og jeg tror det hænger sammen med at han havde rød numse og det gjorde ondt hvergang jeg skulle tørre ham. Han græd og skreg rigtig meget hvilken jeg sagtens kan forstå.
Mit sprøgsmål er så bare hvordan får jeg ham til at syntes det er ok at blive skiftet? Tidligere kunne jeg give ham noget i hånden som afledte ham imens jeg skiftede ham. Men det hjælper ikke mere at give ham noget, det vil han bare ikke. Lige nu er jeg nød til at tvinge ham og han bliver så vred og ked af det og humøret bliver så dårligt hos os begge.
Jeg har også prøvet at skifte ham stående men det virker hellere ikke. Har du nogle råd?
Hilsen