Brev:
Græder når han ser reklamen fra interflora
11. december 2017
Alder:
19 mdr.
Græder når han ser reklamen fra interflora
Hej Helen
Jeg har lagt mærke til at min søn græder hvergang han ser reklamen fra interflora i fjernsynet. Det er sket både idag og i går.
Når han kan hører reklamen stopper han op og starter med at kigge interesseret og så begynder han at græde efter 5-6 sekunder. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der gør at han bliver ked af det. Men jeg trøster ham med det samme, tager ham op og fortæller ham at alt er okay osv. Fremover vil jeg selvfølelig undgå at han ser den reklame og måske ikke have fjernsynet tændt så ofte.
Du kan evt. se reklame filmen her, den der hedder Captain Bobo's Christmas: https://interflora.dk/presse
Deres melodi går igen ved alle reklame filmene. Nu er jeg ikke helt sikker men jeg mener at han også græd tidligere da han så en reklame i fjernsynet, jeg er ikke helt sikker på om det var en af interfloras reklame film. Det tror jeg nok det var.
Hvordan skal jeg forholde mig til dette? Og hvad vil du umiddelbart tro der gør ham ked af det?
Hilsen