Brev:
Baby bliver hurtigere overstimuleret end før
8. december 2017
Alder:
3 mdr.
Baby bliver hurtigere overstimuleret end før
Hej Helen
Tak for rigtige gode svar på tidligere spørgsmål 🙂
Jeg er løbet ind i en situation, som jeg gerne vil høre din mening om.
Jeg synes, at vores pige på 12 uger kan være vågen i meget korte intervaller.
For et par uger siden kunne hun holde i ca. 1 1/2-2 timer, før hun blev træt. Men den sidste tid (måske 1-1 1/2 uge) er det, som om hun er blevet total overstimuleret/overtræt allerede efter 30-60 min, så græder hun og er nødt til at blive puttet; hvilket kan være svært med en overtræt baby. Det virker til at være ligemeget, om hun inden har sovet 40 min eller 3 timer.
Skal jeg være bekymret, fordi jeg synes, at udviklingen går baglæns? Og hvis ja, hvor begynder jeg så? Læge? Sundhedsplejerske?
Hun er heller ikke meget for de ting, som hun ellers har syntes var sjovt: kravlegård, ligge på maven...
Håber, du har et godt råd.
Med venlig hilsen
M&J