Brev:
Urolig baby når der skal skiftes ble
27. november 2017
Alder:
8 mdr.
Urolig baby når der skal skiftes ble
Hej Helen,
Håber du kan give et tip eller to omkring at skifte sin baby.
Min baby på 8,5 måned er umulig at skifte. Han vender sig så snart bleen er åbnet og jeg kan mildest talt ikke styre ham. Han er meget stærk. Jeg giver ham nu pants bleer på det meste af tiden - ikke, at det er nemmere men det går en smule stærkere. Om natten og om formiddagen indtil han har lavet afgøring.
Jeg har droppet at skifte ham mens jeg står op fordi jeg er bange for, at han vil falde ned. Så jeg skifter ham på gulvet i badeværelset eller i sengen når det er en tisseble. Han har været sådan her siden han var 5 måneder, og det er noget værre rod når han laver afføring. Det ender ofte med, at jeg må bade ham fordi det er udover hans ben.
Håber du kan hjælpe.