Brev:
Sidde selv
29. september 2017
Alder:
6 mdr.
Sidde selv
Hej Helen
Min datter på netop 6 mdr har lige lært at sidde selv frit på gulvet - hun holder balancen med rank ryg i ca et min og nyder det rigtig meget. Efter et minut mister hun dog ofte balancen fordi et stykke legetøj skal rystes ekstra meget eller fordi hun rækker ud efter noget længere væk. Jeg har derfor lagt puder rundt i en ring om hende så hun ikke slår sig hvis hun skulle vælte uden at jeg når at gribe.
En veninde kommenterer på det og siger at hvis de ikke kan sidde helt selv uden puder omkring, så må de ikke. Mens jeg argumenterer for at hun jo ikke er stablet op men derimod bare har en sikkerhedsring omkring sig hvis hun skulle falde uheldigt.
Hvad er korrekt? Jeg synes hun er enormt stærk i ryggen og hun sidder ikke og svajer eller falder fremover eller lignende.
Med venlig hilsen