Brev:
Bange for brusebad
29. september 2017
Alder:
10 mdr.
Bange for brusebad
Hej Helen,
Min søn er ret træt af bruseren. Hvad kan man gøre ved det?
Han er glad for at svømme og badekar, men der hvor vi går til svømning er der ingen badekar. Det resulterer i en ordentlig skrigetur på vej ind og ud af svømmehalen.
Håber du kan give mig et par råd.
Med venlig hilsen
K