Brev:
Drikke af kop - 9 mdr.
22. august 2017
Alder:
9 mdr.
Drikke af kop - 9 mdr.
Hej Helen,
Hvornår begynder man at øve at drikke af en kop selv?
Min søn drikker fint af kop når vi holder den. Han er selv begyndt at tage ved koppen enkelte gange, men ofte for at få hænderne ned i vandet.
Med venlig hilsen
Kris