Brev:
Fars pige - 6 mdr.
8. august 2017
Alder:
6 mdr.
Fars pige - 6 mdr.
Hej Helen,
Vi har en glad og livlig datter på 6 måneder.
Hun udvikler sig som hun skal og har rigtig god kontakt til både mor og far, kan lege med os begge og smiler og griner.
Der er bare det at så snart far er i rummet, så er det som om at mor slet ikke eksisterer for vores lille pige. Dette gør meget ondt, giver en følelse af at mor “ikke er god nok”.
Når hun står op om morgenen får vi begge et stort smil, men i løbet af dagen bliver mor mere og mere uinteresant.
Hvorfor er der denne forskelsbehandling og er det noget vi skal være bekymret for?
Med venlig hilsen
Triste