Brev:
Stikker hænderne for langt ned i halsen
7. august 2017
Alder:
8 mdr.
Stikker hænderne for langt ned i halsen
Hej Helen,
Min søn er begyndt at stikke hænderne meget langt ind i munden og får dem galt i halsen, han kommer til at lave sådan nogle kvalme/opkastlyde af det. Det er meget ubehageligt at se og høre på, han gør det flere gange om dagen.
Er det noget man skal gøre noget ved? Hvis, hvad?
Med venlig hilsen
Kristina