Brev:
I arm konstant
3. august 2017
Alder:
5 mdr.
I arm konstant
Hej Helen.
Jeg har en søn på 5 måneder, han er rigtig god, han er altid glad og smilende, men han vil være i arm konstant, han græder lige så snart jeg ligger ham i 2 sekunder, han kan ingenting selv.
Har du nogle gode råd til hvordan man kan lave det om så han ikke skal være i arm hele tiden. Han vejer nemlig 9,5 kg. Så det er meget tungt at gå og bære på han hele tiden.
Venlig hilsen
Rikke