Brev:
Mor syg - nærmest forelsket i mor
3. august 2017
Alder:
8 år
Mor syg - nærmest forelsket i mor
Hej Helen.
Vi har en søn på 4 år (30/5/13) og han er ekstrem mor syg. Han har egentlig altid være mor syg og vi har tænkt at det jo nok bliver mindre med tiden. men det er næsten gået den anden vej. Det er kun mig han nærmest vil lytte til og han vil ikke slippe mig, når vi får gæster eller når han skal i børnehave. Der har ellers aldrig været problemer med at aflevere ham om morgenen. (det er mig der afleverer og faren der henter). Her inden for den sidste måneds tid har det været om onsdagen at den er helt galt med afleveringerne, men nu er det noget oftere. Jeg/vi har altid brugt god tid på at aflevere og vi har altid ment at en god aflevering er vigtig.
Men nu går det helt galt. Han har nævnt et par gange at han vil giftes med mig og han ligger og aer mig om morgenen hvis han vågner først (han vågner om natten og kommer selv ind til os i soveværelset - sådan har det været det sidste års tid). Faren er han ligeglad med om morgenen.
Hvad skal vi gøre?
Venlig hilsen
En fortvivlet mor