Brev:
Uro og iver
12. juli 2017
Alder:
5 mdr.
Uro og iver
Hej Helen
Tak for en kanon brevkasse, som jeg har gjort brug af en del gange efterhånden :)
Denne gang handler det om min datters uro i kroppen, som jeg er i tvivl om.
Når hun ligger på ryggen gør hun sig helt stiv i kroppen og benene og armene ligger bøjet imens fingrene bevæger sig (kan ikke rigtig beskrive det anderledes).
Jeg ved ikke, om det er fordi hun bare er ivrig efter at ville en masse eller om det er noget andet, som jeg skal gøre noget ved?
Hun har altid været langt fremme motorisk.
Jeg glæder mig til dit svar :)
Hilsen Jeanne