Brev:
Hopper i barnevognen
28. juni 2017
Alder:
7 mdr.
Hopper i barnevognen
Hej Helen,
Min søn er begyndt at hoppe i barnevognen, det vil sige, han tager sine ben så højt op som muligt og kaster dem ned, så barnevognen bevæger sig. Jeg tror han synes det er sjovt.
Jeg ved ikke om det har forbindelse til at han er ved at lære at kravle.
Men jeg tænker også det virker lidt som "hvis jeg spjætter nok tager hun mig nok op - eller også falder jeg i hvert fald ikke søvn".
Han bliver ikke ked af det (derfor tager jeg ham heller ikke op), men bliver pludselig træt, stopper, ligger roligt i nogle minutter mens han snakker med sig selv (det kan også godt tage 10 minutter) og falder så i søvn (nogle gange skal han lige have sutten igen, som han har mistet i kampens hede).
Men hans hoppen op og ned varer nogle gange 10-15 minutter og virker lidt voldsomt.
Er det noget jeg skal gøre noget ved? Han falder jo i søvn af sig selv alligevel og er ikke ked af det.
Eller er det noget der skal begrænses så det ikke fortsætter og bliver et problem? Hvis, hvordan gør jeg så det?
Med venlig hilsen
Kris