Brev:
Sprog og gå med hånd - 10 mdr.
23. juni 2017
Alder:
10 mdr.
Sprog og gå med hånd - 10 mdr.
Kære Helen
Lillebror vokser med lynets hast og kravler og står, nogle gange også uden at holde fast i noget. I den forbindelse har jeg to hurtige spørgsmål?
Må vi gå med ham hånd i hånd? Altså hvor vi holder ham i hænderne og hjælper ham med at gå? Jeg synes, jeg har læst, at han ikke må gå, før han selv kan?!
Og han er begyndt at sige både 'mam' om mad og 'buar' til mig. Tror jeg da.
Kan det passe, at han allerede nu kan sige 'mor' (godt nok på sin egen måde)?
På forhånd mange tak.
Kærlig hilsen
L