Brev:
Udfordrer os - 15 mdr
13. juni 2017
Alder:
15 mdr.
Udfordrer os - 15 mdr
Hej Helen.
Vores søn er 15 mdr og han udfordrer os virkelig for tiden.
Det skal siges at der er ingen problemer i dagplejen det er pt kun på hjemmefroten at han prøver os af.
Han er begyndt med at slå, både med hans hænder og med ting.. det kan både være i forbindelse med med en leg hvor han lige vil i kontakt eller hvis han bliver tvær eller ikke får sin vilje..
Vi ved simpelthen ikke hvad der er det rigtige at gøre når han slår, binder eller sådan??
Med venlig hilsen
forældrene