Brev:
14 mdr vredesudbrud
9. maj 2017
Alder:
14 mdr.
14 mdr vredesudbrud
Hej Helen.
Nu er vores dreng blevet 14 mdr, går rundt og er meget aktiv.. Har lige fået 2 kindtænder.
Han har et stort temperament og det er sådan set helt fint. Men han bliver vildt sur og ked af det når han ikke får sin vilje og det er jo mange gange om dagen at han ikke kan få sin vilje.. vi forstår og anerkender at han synes det er trælst men at det ikke kan være anderledes.. nu er han så begyndt med at banke sit hoved HÅRDT ned i gulvet eller hvad der lige er i nærheden af ham.. Vi ved ikke helt hvordan vi bør takle hans vrede udbrud og frustration? Han kan nu en gang jo ikke altid få det som han gerne vil ..
Hans søvn rytme ser så ledes ud :
kl 5.30-6.00 Vågner
kl 12.00 middags lur (2-3 timer)
kl 19.30 Sover i egen seng
Alt mellem kl 24-03 kommer ind til os og sover videre med det samme.
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Rikke