Brev:
Min søns signaler (9 måneder)
25. april 2017
Alder:
9 mdr.
Min søns signaler (9 måneder)
Hej Helen
Min søn har forskellige reaktioner, bevægelser, som jeg er lidt i tvivl om, hvad betyder.
Han slår med strakt arm og flad hånd på både min mand og mig, eller på hans dyne eller højstolsbord - hvad kan det betyde?
Han laver små ryk med hovedet fremad og ofte flere i træk - sådan lidt hugorm agtigt, det kan være, når han har været faldet i staver, eller når han er glad, eller bare lige pludselig - hvad kan det betyde?
Han vil meget gerne have sin fingre ind i vores mund, både når han er træt, eller når det ellers passer ham, og til tider holder han godt fast og river vores mund rundt - hvad betyder det?
Mange hilsner
Fra en nysgerrig mor