Brev:
Øjenkontakt - knap 7 uger
7. april 2017
Alder:
1 mdr.
Øjenkontakt - knap 7 uger
Hej Helen.
Tak for tidligere svar som jeg var rigtigt glad for 😊 min dreng er nu snart 7 uger og er noget mere vågen, hviket dejligt.
Han kan dog ikke være vågen længere end 1-2 timer efter han har spist i dagtiden og sover lige efter måltid om natten og spiser forsat Ca 8 gange i døgnet, lyder det normalt?.
Et andet spørgsmål er, at jeg syntes ikke jeg har så meget øjenkontakt med ham som mine veninder med jævnaldrende børn har.
Jeg kan sagtens have længere varende øjenkontakt med ham, men er ofte når han spiser eller hvis der er mange mennesker i nærheden eller hvis kan er et nyt sted, så søger han min øjenkontakt.
Men når jeg sidder med ham og han er glad og pludre og smiler, kan kan jeg slet ikke fange hans øjne. Er det normalt?? Mine veninder kan have øjenkontakt med deres børn når de sidder og snakker. Men der vil han hellere kigge rundt, og hvis jeg fanger hans øjne er det kortvarig, hvilket bekymre mig. Har jeg gjort noget forkert?
Hilsen