Brev:
Mit forhold til min baby på 7 mdr
13. marts 2017
Alder:
7 mdr.
Mit forhold til min baby på 7 mdr
Hej Helen
Jeg har en dejlig søn på nu lidt over 7 mdr, som spiser godt og som for det meste er en glad, nysgerrig og snakkende baby❤️
Jeg oplever dog sjældent, at han smiler til mig eller strutter af glæde, når jeg kommer hjem efter at have været ude, og han er blevet passet af andre, eller min mand, som også er hans far, har været hos ham. Han afviser mig nærmest lidt. Han kan dog sagtens have smilet til mig i løbet af dagen, og han vil nogen gange helst være hos mig, når min mand og jeg er hjemme sammen, og nogle gange er det kun mor, der dur.
Jeg hører bare ofte, at børn helst skal hoppe af glæde, når de ser mor og far, og han bliver også rigtig glad hver dag over at se far, når far kommer hjem fra arbejde.
Kan min søns afvisende reaktion være fordi, at han er vred på mig, fordi jeg har været væk? Eller er der noget jeg gør forkert, siden han reagerer sådan?
Mange knus
En bekymret mor😔