Brev:
Gråd - 5 mdr.
11. marts 2017
Alder:
5 mdr.
Gråd - 5 mdr.
Kære Helen
Tak for alle dine gode svar. Jeg har endnu et spørgsmål:)
Vores dreng er begyndt at græde voldsomt, hver gang vi putter ham til lur i løbet af dagen. Når han bliver lagt i voksipose eller lift og får hue og vanter på, græder han helt vildt.
Det gør han også, når han skal have tøj af og på.
Bør vi forsøge at undgå det, han græder over, eller skal vi bare gennemføre? Vi putter ham først, når han er træt og prøver at undgå, at han er overtræt. Alligevel græder han. Vi prøver også at være rolige og forklare ham, hvad vi gør, når vi skifter tøj, men alligevel sker det.
På forhånd tak.