Brev:
Hørelse - 3 mdr.
3. marts 2017
Alder:
3 mdr.
Hørelse - 3 mdr.
Hej Helen,
Min søn er 3 måneder, han er meget aktiv når han er vågen og virker tilpas og udvikler sig så vidt jeg kan se, som han skal.
Jeg er dog lidt i tvivl om han burde begynde at vende sig mere efter lyde? Han kan se til begge sider og drejer hovedet, som han vil.
Han er dog ikke specielt interesseret i lyde og kigger sjældent efter dem, er det noget man skal øve eller er det bare "manglende" interesse?
Jeg føler mig ret sikker på at han har en fin hørelse da han tit snakker med os.
Hilsen