Brev:
For mange aktiviteter / indtryk / sanser
27. februar 2017
Alder:
3 mdr.
For mange aktiviteter / indtryk / sanser
Hej Helen
Sidste spørgsmål i denne omgang :-)
Vil høre om der sker for mange ting hvis jeg vælger at starte til træning 2x om ugen, vi går i forvejen til babysang, babysvømning og mødregruppe i løbet af ugen, er det for meget?
Tænker sanser/indtryk osv?
Tak :-)