Brev:
Ligge på maven
20. februar 2017
Alder:
4 mdr.
Ligge på maven
Hej Helen
Min dreng vil stadig ikke ligge på maven. Vi har tidligere fået ham tilset af kiropraktor mv som ikke mener, at der er noget galt med ham, og han kan da også godt, for ind i mellem lykkes det. Men det meste skriger han og spænder i hele kroppen. Han er ret stærk og holder hovedet nogenlunde. Vi prøver med ammepude under brystet, ligge på mine lår osvosv. Nu er vi ved at være bekymrede for, om han kommer for langt bagud i sin udvikling. Har du et råd?
Han vil heller ikke have knappet hagesmæk ved nakken i øvrigt - måske er der ingen sammenhæng, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om han måske alligevel er generet ved nakken...?!
Vi har bestilt ny tid ved kiropraktor.
Tak.