Brev:
Gymnastik er ikke en succes
13. september 2016
Alder:
3 år, 2 mdr.
Gymnastik er ikke en succes
Kære Helen
Vores store pige er begyndt til gymnastik, og hun har været der to gange. Ingen af dem var desværre nogen succes.
Gymnastik er mandag fra kl 16 til 16.45, og 20-25 børn (fra 3-5 år) + en forælder deltager. Så det er efter børnehaven, og mormor og far har begge været med.
Desværre har vores datter ikke lyst til at deltage i fællesskabet. Det er som om, det er for overvældende for hende, og hun går i baglås og vil ikke sidde med i rundkreds eller gøre som læren siger.
Vi tænker, at det stadig fylder meget for hende at være blevet storesøster for fem uger siden. Hun har taget det virkelig pænt og kysser og krammer lillebror, men hun har selvfølgelig også været frustreret over ikke at have samme adgang til især mig.
Kan vi gøre noget for at hjælpe hende, så gymnastik bliver sjovt?
Skal vi tage et break og droppe gymnastikken de næste uger?
Vi har købt en hel sæson, så det er tanken, hun skal gå hver mandag frem til maj.
Vi tænker, at jeg skal prøve at tage med næste gang i stedet for far. Så vi får lidt mor / datter tid. Er det en ide? Selvom det ikke er sikkert, jeg kan være med hver gang?!
Kærlig hilsen
skattepigens mor