Brev:
Aktivering samt trøst
26. august 2016
Alder:
11 mdr.
Aktivering samt trøst
Kære Helen,
Hvordan hjælper jeg min datter til at kunne trøste sig selv samt aktivere sig selv? Hvad ville være godt for hende at kunne på nuværende tidspunkt?
Tak for dine brugbare svar sidst.
Kærlig hilsen
Anette